Plan för vecka 39.

Jag har vart sjuk sen i tisdags. Och ända sen i fredags har jag klättrat efter väggarna(haha märks att jag inte är riktigt på banan när jag skrev veckorna först och tyckte det var helt rätt) av rastlöshet. Det är det jobbigaste med att vara sjuk, när man vill göra saker men verkligen inte har någon som helst ork. Igår tog jag mig till Skopan, men det var verkligen allt jag orkade, sen låg jag däckad i soffan. Och idag gick Jocke och jag till hans föräldrar och åt mat, och att gå dit var verkligen en pers.
Imorgon hoppas jag på mer ork och energi.
Så det som ska hända och som jag vill ska hända nästa vecka är följande:
*Klockan 18.30 imorn ska Elsa till veterinären och kika till sitt kastreringssår som varar lite. Och jag är såklart orolig.
*Jag hoppas på att Elsas stamtavla kommer denna vecka.
*Hoppas också att jag kan ta mig till Ikea nån dag för vi behöver en bokhylla plus förvaring för våra cd-skivor.
*Ska ta mig ner till xjobbet någon dag och hämta några papper.
*På torsdag kommer nog en tjej som ska kolla på våran lägenhet. Har kanske ett byte på gång till en lägenhet i Farsta. Den du!
*På fredag ska jag och Alex på Antik & Kuriosamässan i Kista. Det ser jag jättemycket fram emot.
*Söka lite jobb borde jag rimligtvist göra.
*På lördag ska jag hem till Johanna, då ska vi pyssla och lite sånt. Och på kvällen ska vi ut på rajraj.
*Ska lämna lite loppisgrejer till mor Brink någon dag också.
Jag tror att det var det!

Bästa bilden på mig och Elsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0