Dålig

Nu när jag inte arbetar är jag lite dålig på att uppdatera här. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men så är det i alla fall. Förlåt.
Jag mår bra av att vara hemma. Tänk om jag fick arbeta som hemmafru! Och ta hand om Elsa och Viggen!
Usch. Jag har ingen inspiration att skriva ens. Jag vill göra andra saker.
Elsa har nosen 1 cm från dataskärmen och sitter och blundar. Det är väldigt sött och därför väldigt svårt att lämna datorn. För du tycker kanske att jag borde göra nåt viktigare än att pressa ut ett inlägg? Men näpp! Så duktig är inte jag.
En bild på Elsa i tröja piggar kanske upp lite? hehe

MEH! jag glömde ju att berätta det roligaste! Min man är numera korthårig! Snygg och modig är han! Heja!

Kommentarer
Postat av: anna, din syster

det här skriver jag till dig som syster, både i en familjär och feministisk anda:



LÄS BÖCKER!

LÄR DIG MER OM FEMINISM!

VIDGA DINA SNÄLLA VYER!

BLI VASSAST PÅ KATTVÅRD!



krm

2010-09-17 @ 23:47:49
URL: http://polarme.rockless.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0