Caturday!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨ <-- det där skrev Elsa. Vet inte vad hon menade med det! Det är så himla gulligt när hon sitter precis framför dataskärmen och följer precis allt man gör! Igår tyckte hon att det var så mysigt så att hon tillslut somnade, sittandes! Gullegull!
Nu ska jag redovisa vad jag gjort av det jag skrev om sist:
+Jag har skrivit in mig som arbetslös hos Arbetsförmedlingen.
+Elsa är försäkrad.
+Och det där viktiga på skatteverket är äntligen fixat och jag är så glad.
+Sist men inte minst har jag vattnat mammas blommor.
Ganska duktig har jag vart i alla fall!
Idag har Jocke och jag vart på både Skopan och loppis på Ikeas parkering. Sen när vi kom hem så lämnade Jocke mammas bil som vi hade lånat, på stationen och en halvtimme senare gick jag ner till stationen med Viggen och lämnade bilnycklarna till mamma som precis kom hem från en veckas semester i morfars barndomshem.  (oj, den meningen blev kanske svår att förstå)
Viggen blev superduperglad när jag tog fram kopplet, men nu när han sen kom hem blev han jättesur för att han inte fick vara ute mer. Trots att han frös ute i höstluften.
Ikväll kommer förmodligen Alex och kompani hit. Känns trevligt!
Nu ska jag rengöra katternas toalett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0