Uppdaterat

Så ja! Nu börjar headern likna nåt! Känns mycket bra måste jag säga!
Men egentligen behövde jag bara vareagera mig lite: Jag är arg på danzis.se! Jag beställde kristaller förra veckan och hade räknat med att dom skulle komma ALLRA senast idag! Men nejnej! SKITSKITSKIT! Jag skulle ju liksom ha dom för min outfit till imorn. Himla crap. Mailade dom tillochmed idag och frågade hur det gick med leveransen och de skrev att de skulle svara mellan 09.00-17.00. Jag mailade dom vid 14-tiden! Inget svar har jag fått. CRAP!
Det enda jag fick från posten var en räkning. Visserligen en positiv räkning, eller alltså nuu har jag äntligen fått svar på vad för blodgrupp Viggen har. Han är en A-kille. Hade hoppats på B (eller jag hade hoppats på A för jag trodde det var det som var den braiga blodgruppen, men egentligen hade jag ju hoppats på B, eftersom det är den blodgruppen som är bra på hanar hehe).
Men SUCK på danzis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0