THE WEDDING!

Jag har ju fortfarande inte lagt upp särskilt många bilder från själva bröllopet. Jag tittade just igenom bilderna och förstod varför. Jag var tvungen att skratta högt och skämmas lite över mig och min man. Eller nej. Jag skäms över de "proffessionella" fotograferna.
Men jag tänkte nu att iochmed att jag bytt header (den är inte klar än) så måste jag kanske göra nåt sorts bokslut och lägga upp bilderna så ni får se och skratta.
Here it goes.
Håll i er för här kommer proffsbilderna:








sorry?

















hahahahahhahaha



HUMOR!





HEHHEHEHHE!

Var är fötterna? Nej juste, vi har inga fötter.



Så mycket humor.



















det är snart över...

denna vet jag inte ens om jag vill bjuda på! menmen.

ååå min man!

alltså. nej.

Detta kan vara några av de fulaste bilder på oss! Härligt! Kanske går det att jobba med några av bilderna.. men jag känner mig tveksam!

Kommentarer
Postat av: anna, din syster

jag skrattar så jag gåter

2010-10-10 @ 22:25:45
URL: http://polarme.rockless.org
Postat av: anna, din syster

gråter. gråter. hehehe

2010-10-10 @ 22:26:34
URL: http://polarme.rockless.org
Postat av: Annika

Vad skönt att jag kunde glädja dej så!!! :D

De är så fruktansvärda. Jag tror inte ens lite bearbetning skulle kunna göra dom bättre... Såå fruktansvärda! USCH!

2010-10-11 @ 10:43:24
Postat av: Therese

annika! bilderna är BÄST!

tror du att man kan få komma i kontakt med fotografen? jag vill berömma henne/honom för detta vackra. hahahahahahahaha!

du och jocke är i alla fall jättefina!

min favorit är bilden där ni "skålar".

BÄSTA BILDEN EVER!

2010-10-12 @ 09:56:19
Postat av: Annika

hahaha!! så fruktansvärt!

vet du vad det bästa med den bilden är? Det finns inget i glasen och tårtan bakom är i plast!

2010-10-12 @ 10:01:03
Postat av: Therese

att glasen är tomma har jag sett, men att tårtan är av plast det visste jag inte.

fiiiiiiint! hahahahahaha!

2010-10-12 @ 10:55:17
Postat av: Fancy Lane

Jag gillar att du bjussar på dessa!!!!

Jag är fortfarande irriterad att allt gick så snabbt att vi inte ens fick ta ett gruppfoto, haha. Men att uppleva det live är ett minne för livet!!!!! Kram

2010-10-15 @ 23:18:27
URL: http://fancylane.blogspot.com
Postat av: annika

Haha! ja det var faktiskt jättestörigt! hade hellre velat ha det än dessa groteska bilder! Och man hade ju vart mer avslappnad om nån man kände hade fotat än dessa amatörer!! jocke hann inte ens ta bort läppstiftet som smetade av sig på honom! och för att vara ärlig, jag tycker inte han klär i så röda läppar! :P

men ja! tillochmed fotograferingen är ett minne för livet!

2010-10-16 @ 00:55:07
URL: http://annikaochjoakim.blogg.se/
Postat av: annika

Haha! ja det var faktiskt jättestörigt! hade hellre velat ha det än dessa groteska bilder! Och man hade ju vart mer avslappnad om nån man kände hade fotat än dessa amatörer!! jocke hann inte ens ta bort läppstiftet som smetade av sig på honom! och för att vara ärlig, jag tycker inte han klär i så röda läppar! :P

men ja! tillochmed fotograferingen är ett minne för livet!

2010-10-16 @ 00:55:20
URL: http://annikaochjoakim.blogg.se/
Postat av: replica bags china

dwpgzqj That's a good post. dwpgzqj

Postat av: replica handbags

qjctewogzrj It's a good post. qjctewogzrj

2012-10-05 @ 23:09:28
URL: http://www.imoricci.it/
Postat av: replica handbags

kcvmfatm It's a good post. kcvmfatm

2012-10-05 @ 23:09:48
URL: http://www.fridtjofnansenschule.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0