Oktober..

..blev en månad uppslukad av en skadad fot. Och igår gjorde jag illa mig i armen också när när spärren på centralen stängde rätt in i min arm trots att spärrvakten precis öppnat åt mig. Stor blåmärke och värk resulterade det i. Och lite frustration. Hade ju vart en sak om jag var så liten så spärren inte märkte att jag var där men så är det ju inte.
Igår var jag hos frisören och oj vad jag gillade frisörskan, eller hairstylisten som det heter på Björn Axén. Hon fixade den hårfärgen både jag och anna önskat oss. Jag är mycket mycket nöjd!

Nu till något annat. Anna och jag har insett att vi har för mycket grejs och att vi måste göra oss av med vissa lite av det. Men vissa saker vill man ju inte bara skänka bort. Så vi håller på att starta en blogg där vi säljer saker! adressen dit är: http://finagamlasakertillsalu.blogg.se/, och som sagt, vi har inte riktigt kommit igång än, men vi håller på!



Försökt få en bra bild på hårfärgen men det blir inte hundraprocentigt rättvist....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0