Knäppt

Jag försöker hitta bilder på kläder till katter/hundar så att jag vet hur jag kan sy kläderna själv. Jag vill inte spöka ut mina små tussar men dom är ju små frusna djur så ifall man ska iväg nånstans vore det praktiskt att ha en hoodie att dra över dom. Så jag gågglade på kattkläder och det kom väl upp en del alternativ. Sen hittade jag petster.eu.  Det finns så mycket sjuka grejer. Väldigt skojigt att sitta och titta på men fy. Att klä på Viggen en tomtedräkt skulle bara vara så förnedrande!
Men ett skojigt tidsfördriv måste jag säga....

Kanske ska jag köpa varsitt set av jultofflor till Viggen och Elsa? Våran lägenhet är ju trots allt väldigt kall!
Hahahaha....
Bilden har jag snott på http://www.petster.eu/se/
Titta här också, denna var faktiskt fin tyckte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0