Crazy cat lady?

Jag har bara katter på hjärnan just nu. Kan inte föreställa mig hur det var att inte ha katt! I måndags blev jag medlem i kattklubben Fräset så nu är det gjort. Och samma kväll märkte jag att Viggen kommit upp som avelshane på Rexringens hemsida. Jag är så stolt över min lilla prins! Dock så hade jag ju önskat att det skulle bli en kvinnostorm efter honom... hehe.. Viggen har ju i alla fall fått en tjej som han ska dejta i november! Det ska bli så himlarns spännande!
Jag håller ju även på att försöka få en plats till Viggen och Elsa till en utställning i december. Hoppas hoppas hoppas att vi kommer med! För det känns också jättespännande! Allt detta för att Viggen ska kunna vara avelshane.
Så nu har jag lite att stå i. Måste sy ett burskynke i nåt magiskt tyg som matchar Elsa och Viggen. Tänker mig grönt och lila kanske.. Sen måste det fixas med lite tillbehör som ska finnas i en utställningsbur.
Plus att jag vill sy en tröja till Viggen så att han kan vara ute så mycket som han vill. Elsa ska också få en om jag lyckas knåpa ihop nåt...
Så det är mycket nu! Men jag tycker att det är riktigt roligt!

Denna fina bild på Viggen har Emilie Nilsson tagit!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Vad arg han ser ut!

2010-10-22 @ 17:31:44
Postat av: Annika

Ja ju elakare en devon ser ut desto bättre. Viggen ser ju dessvärre oftare söt ut än elak ut!

Den bilden på Viggen är den bilden som ligger på avelshanessidan! :)

Lite halvfalsk marknadsföring! :D

2010-10-23 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0