Visst hat

Alltså jag är så less på att koka av ilska på måndageftermiddagar pga arlas okompetens. USCH så arg jag blir!!!!!!
Först så kan dom leverera ungefär mindre än hälften av deras sortiment och sen får man prata med fruktansvärt ohyffsad och otrevlig personal. Då rinner det över.
Dessvärre har jag problemet att jag inte kan bli arg på ett rationellt sett. Alltså jag sitter bara och hetsar för mig själv. Skulle vilja riva av den otrevliga damen på Arla men då skulle jag ha börjat gråta. Dumt.

Kommentarer
Postat av: anna, din syster

jag tror vi måste kbt-a i att skälla för nån gång måste man vänja sig av vid att gråta. det är som att ljuga.

2010-05-31 @ 21:29:34
URL: http://polarme.rockless.org
Postat av: anna, din syster

ps. det heter inkompetens

2010-05-31 @ 21:30:17
URL: http://polarme.rockless.org
Postat av: Annika

HAHA! det ordet har jag problem med.

aaa vi måste öva på det!

2010-06-01 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0