Utseendeångest

Nu har jag börjat få lite lätt ångest över vad jag ska göra med mitt hår. Jag ser ju inte riktigt klok ut i dagsläget. Eller alltså. Skitrist hårfärg och tråkhår. Ingen lugg och ingenting. Vad ska jag göra? Har ju inte direkt råd att gå till frisören heller... Och hemmafärgning? NO NO!
Och så vet jag inte vad jag ska ha på mig på bröllopet. Det är ju liksom bara 4 veckor innan vi åker så jag borde kanske veta det snart! Och skor? Och krimskrams? Yo no se! (det där var min kassa spanska alltså, om du inte förstod det)
Jag vill ju i alla fall ha en krona på mig! Det är det jag bestämt. Måste ta mig till den stora staden och fixa mig en sådan. Och helst innan Viggen kommer.
Nej usch. Nu blev jag riktigt stressad.
Och vad ska min blivande make ha på sig? På ett bröllop i en öken? Då vill man nog inte riktigt klämma på sig en kavaj känner jag såhär spontant.
Nej detta måste struktureras!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0