Typiskt mej.

Nu vill jag göra om hemma igen. Nu har jag lessnat på diverse möbler, grejer, kombinationer. Nu vill jag göra om. Och det värsta av allt är att jag vill att allt ska vara rosa och vitt. Då kommer ju inte Joakim vilja bo med mig. Fast samtidigt har jag den kvinnliga makten att jag skulle kunna göra det och han skulle ändå tycka det vore fint. Men det vore kanske lite väl evil.
De rosa gardinerna i TV-rummet är ju tillräckligt jobbigt för den stackars karln.
Dom är jag i och för sig inte jättenöjd med heller. De ser lite för billiga ut på nåt sätt.
Kalla mig gärna snobb om du känner fört. Men de såg inte lika extravaganta och fina ut i ett vanligt hem som de gjorde i tidningen Drömhems repotage där de fanns med. Lite missnöjd är jag.
Och jag är less på den blåa mattan i TV-rummet.
Och köket. Det är ju för liiiiiiiiiiitet. Jag vill göra om. Flytta bordet eller något. Vad som helst. Jag är desperat.
I lördags på Skopan köpte jag den finaste bordet jag sett på länge. Det värsta är att det inte riktigt passar in. Jag vill byta stil i förrgår. Bygga om hemmet efter nya bordet.
Jag tror teaken vill bytas ut mot ek. Jag går mer bakåt i tiden.
Jag vill ha ett gammalt fint hus.
Joakim, kan vi inte fly till ångermanland och bli bönder!? Ta med oss Viggen och hitta det perfekta drömska huset med en underbar trädgård! Kan vi inte göra det?
Tex hit. Fast i och för sig. Glöm den villan. För jag vill ju ha en glasveranda. Det är nog en av mina högsta drömmar.
Jag måste göra om. Göra rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0