Tjatig is my middle name

Äntligen hittade jag länken med bröllopsbilder på min favoritblogg: Design Sponge.
Titta här. Allt är så fint. Eller det mesta i alla fall.

Det vore kanske nåt, att ha pankakor på kalaset? Låter inte det fint? Lite jobbigt att göra pankakor för ca 60pers, men skoj! Och om man gör plättar blir det mycket enklare.

I helgen var Joakim och jag på landet. Det var skönt. Det bästa var att få vara ute i trädgården och kratta och påta med jord! Jag älskar jord! Och luft! Det lät ju himla flummigt, men jag mår verkligen bra i naturen.
Haha. Jag måste nästan skratta åt mig själv för att jag skriver sådana saker.
Jag jobbade så jag blev totalslut. Har träningsvärk i nästan hela kroppen idag. Sånt känns alltid bra. 

Och om nio dagar, 9(!), kommer Viggen. Jag har det mesta klart nu för hans hemkomst.  
Detta är fixat för honom: kisslåda, pellets, badbalja, schampoo, borste, nagelklippare (Jösses gamla ju), transportbur (också Jösses gamla), klöspelare, dyna att ligga på, dyna att ha i transportburen, elementhängare där han kan ligga, lekvippa och mössen som jag sytt, kattmynta, matskålar, koppel och sele. 
Detta ska fixas: En skål att ha vatten i och massa mat. Och justja, hans försäkring också! Och nu kom jag på en sak till bara för det. Måste ju sätta upp nät på balkongen så att han inte kan ramla ner. För vi MÅSTE kunna ha öppet hos oss på sommaren, för hos oss blir det inte bara varmt, det blir ultravarmt! 
  
Jisses vad effektiv jag har varit ändå! På torsdag är sista gången vi besöker honom innan vi tar med honom hem torsdagen efter. IIIIIIIIIIIIh! I can´t wait!

Men det jag ville säga med detta inlägg var: Titta nu på Design Sponge-sidan! Här har ni adressen igen: http://www.designspongeonline.com/category/weddings/

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0