Ringarna

I måndags hämtade jag ringarna och både Joakim och jag är jättenöjda! Och jag tänkte lägga upp en bild här på dom, men då var det en fågel som viskade att man inte kan göra så! Bra att jag har koll på sånt... Mamma höll nästan på att testa och jag hade låtit henne, men då var det hon som kom på att man inte ska prova en blivande bruds ring! Haha. Jag är sämst.
Så, ni får vänta att se. Vissa av er får se om ca två veckor, vissa av er ser dom kanske när vi kommer hem och vissa av er får vänta tills 17 juli. Spännande va? Haha.

Så nu återstår bara en sak på menyn innan Vegas. Kläder! Och den kan innebära ett stort problem för mig eftersom jag har så himla svårt att hitta kläder. Joakim får ta en runda på MQ helt enkelt. Själv tänkte jag åka till stan på onsdag när jag är ledig och dra till Old Touch och tanten med magiskt mycket fina kläder och accessoarer. Och såklart alla andra vanliga affärer. Får dänga av Drottninggatan. Måste ju hitta lite badkläder och sånt.

Alltså, allt annat inför Vegas är klart! Och en liten korregering. Jag läser ju som en kratta ibland. Skrev ju tidigare om att man måste göra en intresseanmälan för inresa till USA. Men det stod ju inreseanmälan, och det var ju mycket mer logiskt.
Får väl skylla på mina översynta ögon och att jag inte har på mej glasögonen. Vi har i alla fall fixat våran inreseanmälan (erkänn att det är lätt felläst?) nu och enligt internet godkändes vi! 
Bra bra! Nu gäller det bara att vi har tillräckligt med pengar! 

Om två veckor är vi i Vegas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0