Ringar: CHECK

Då så! Nu har vi beställt och betalt ringarna. Mycket skönt måste jag säga.

Och igår sydde jag klart Viggens iglo. Den blev helt okej. Kunde blivit finare men det vart lite jobbigt där på slutet och då fick jag improvisera ihop sista biten. Hoppas nu att han kommer att gilla att ligga i den! Det är mindre än en vecka kvar nu tills han kanske ligger o sussar i den! Gaaaah! <3

Idag är det fredag och helgen ligger framför oss alla. Skönt!
Joakim har spelning med Tension Grace idag i Gubbängen. Jag ska dit med Johanna. Ska bli kul. Både att gå dit med Johanna och att se Tension för första gången på typ ett år.
Och imorgon ska Frida ha födelsedagskalas. Ska också bli roligt!
Och så har vi Skopan imorn. Och det sista som är planerat inför helgen är att sätta upp nät på balkongen.

Jag måste börja skriva en packningslista till Las Vegas känner jag nu.
Och igår, ju mer jag tänkte på hur fint det skulle vara att ha ett Candy Cane-bröllop i vegas, ju mer övertygad blev jag! Nu måste jag informera resterade bröllopsgäster också.
Om fyra veckor är vi alltså i Las Vegas!

Kom ihåg att skriva en rad eller tio om du är här och läser! Om du inte vet hur man gör är jag säker på att du kan ta reda på det på något vis!
Du är ju bäst!

Kommentarer
Postat av: Eva och Göran

Hej Jocke och Annika! Tittar in här och läser om er och ert bröllop. Vad roligt att åka till andra sidan jordklotet och gifta sig - annat det än en mil till Sigtuna Rådhus som vi gjorde.



Vi tackar förresten ja till inbjudan den 17 juli - ska bli kul!

2010-05-08 @ 10:39:03
URL: http://www.tantaluran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0