Packlista

Igårkväll la jag mig inte efter 12 som jag gjort de senaste två veckorna. Jag la mig kvart över 11 och tänkte skriva packlista och vad-som-ska-göras-innan-Vegas-lista. Men jag var så trött så jag deckade bums med en katt vid min sida.
Måste strukturera upp detta nu. Annars kommer jag inom kort vara ett stressvrak, och det vill vi inte. Nog för att jag kommer bli jättestressad i alla fall, jag menar, det är ju mig, Annika vi pratar om. Jag är väl alltid lite stressad? 
Joakim och jag har bil ikväll så vi tänkte ta en runda i Kista centrum. Joakim vet ju inte än vad han ska ha på sig när vi gifter oss. Och jag har fortfarande inga skor eller kläder att ha i Vegas. 
Vill verkligen inte lämna Viggen själv men jag får nog lov att göra det ändå. Ska gå hem nu från jobbet så jag har ju några timmar att mysa med honom. 
Det är bara 4 dagar kvar nu innan vi åker!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0