Nytt om Vegas

Nu ser det hoppfullt för fina Frida att också kunna följa med till Las Vegas. Hon har sålt så sjukt mycket kläder (och hon har säkert garderoben full fortfarande) så att hon förhoppningsvis kan komma med till Vegas.

Så nu ser våran resa ut såhär: det är jag & Joakim, Christine & Arvid, Frida och Kissarna.
Och nu börjar dom fråga om dress codes och kapell. Sånt har ju inte jag hunnit tänka på. Men jag har suttit och fnulat lite idag och det skulle vara hemskt fint om alla gästerna kom i randigt.
Randigt som en zebra. Fast istället för svarta streck så tänkte jag rosa sträck. Vad tror du?

 
Eller kanske såhär?:

Eller så gör du en såhär fin tatuering:
Hon som gjort denna tatuering kallar sig för Sunnybuick och ritar jättefint, bland annat tatueringar då. Titta Titta!


Det var allt för tillfället. Hoppas du, som kommer på själva bröllopet i Las Vegas, kommer på nåt fint randigt att ha på dig!


Kommentarer
Postat av: Fancy Lane

Jag ska göra mitt bästa för att komma som polkagris! Nu när det är klart att även jag kan närvara på vigseln. HURRA!!!!

2010-05-14 @ 19:11:01
URL: http://fancylane.blogspot.com
Postat av: Fancy Lane

Jag ska göra mitt bästa för att komma som polkagris! Nu när det är klart att även jag kan närvara på vigseln. HURRA!!!!

2010-05-14 @ 19:11:29
URL: http://fancylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0