En månad i bilder


Det blommar i sovrummet.


Viggen i början av april.


En groda i exotiska Väsby. Nej! Padda.


Det var festligt värre hos Johanna.


Och Viggen i mitten av april.


Anna och jag hittade världens mysigaste kolonilott, en regnig onsdag i april.


Sen hjälpte Anna mig med inbjudningarna.


Och Viggen i slutet av april. Detta var sist vi träffade honom. I övermorn bor han här! <3


Tension Grace hade spelning i fredags.


Jag och Johanna hejade på!


Och det blev lördag och kalas hos Frida. Bäst att ta finskorna på.


Och visst måste jag göra något åt mitt hår innan vi åker?


Det fina födelsedags(på-lördag)barnet Frida!


Det var det hela.

Kommentarer
Postat av: Fancy Lane

Vilken månad :-D

(ser fram emot nästa)

Och vilken klyfta födelsedagsbarnet fick. Jag snor den bilden på mig.

Kram

2010-05-14 @ 19:07:52
URL: http://fancylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0