Det här med håret.

Alltid när jag sparar ut min lugg kommer denna ångest. När luggen är någonstans vid slutet av öronen vill jag klippa den igen.
Det är sååå tråkigt att ha lång lugg. Jag känner mej nästan aldrig piffig när jag har luggen såhär. Och till råga på det har jag tre eller möjligtvis fyra utväxter. Och den värsta av allt är att man ser min riktiga hårfärg som är riktigt boring (se bild i inlägget innan).
Frida lyckades ju sälja kläder till resan till Las Vegas. Hur ska jag göra för att ha råd att i alla fall färga håret??!?
Hur ska jag ha råd?!??!
Och självfallet vill jag bleka håret igen. Vilket betyder att det inte går att göra hemma. Big no no!
Nej det är jobbigt det här med håret.
Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0