Dagens plan och lite annat.

Jag har fått klagomål av min kära storasyster Anna.
Hon irriterade sig på att jag skriver vissa saker med "feta" bokstäver. Jag var tvungen att förklara mig.
Detta är anledningen till att jag skriver vissa saker i fet stil: Eftersom detta är en blogg, mestadels tillägnad till dom som ska komma på våran bröllopsfest, och då tänkte jag som såhär att alla kanske inte är vana att läsa bloggar eller bara att dom inte ens orkar läsa allt. Då tänkte jag att om jag har vissa saker i fet text behöver man bara ögna igenom texten för att se det "viktiga" i texten. Men det hjälper kanske inte... Jag vet inte. Vad tycker du?
Tänkte att detta skulle bli ett ofett inlägg. För att jag tycker ju också det ser lite småstörigt ut. Och nu vet jag inte hur jag ska göra när min kära gnällspik klagade på den feta texten.
Nog om det!

Idag var planen att jag och Joakim skulle åka till Viggen en sista gång innan vi hämtar honom (om exakt 1 vecka, iiiiiiih), men hans nuvarande matte bidde sjuker. Igår när jag fick veta att vi inte skulle få träffa honom idag blev jag ärligt talat lite ledsen, jag saknar ju honom.
Men idag kom jag på den perfekta ersättningen. Joakim och jag ska pallra iväg oss till centrum och beställa ringarna så det blir gjort! Hurra! Det känns jättebra att äntligen göra det. Sen är vi kanske duktiga och intresseanmäler oss också...

Igår hade Anna och jag syjunta hemma hos mig. Mamma kom också förbi en stund och lagade mat! Perfekt, eftersom det säkert inte blivit någon mat alls annars eftersom vi båda hade fullt upp med annat som var viktigare än mat.
Anna sydde om en klänning hon tog från mormor för några år sen. Den var ytterst konstig och Anna bröt ihop några gånger ända tills hon när kvällen tog slut äntligen kände sig nöjd. Själv sydde jag en "iglo" till Viggen i brunt och blommigt tyg! Jag blev inte klar med den, men nästan!
Och så fick jag hem transportburen också så nu står den bara och väntar på en liten creméfärgad Devon Rex-pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0