Aj Lajk

En annan inredningsblogg jag gillar heter Apartment Therapy och idag hittade jag nåt finfint! Tycker jag i alla fall!
Titta HÄR.

Förresten. I torsdags fick jag hem mitt första nummer av Sköna Hem. Det var så roligt att få hem en tidning i brevlådan och jag fick flashbacks från när jag prenumererade på Kalle Anka. Minns så tydligt att det var just torsdagar tidningen kom.
Jamen, det var inte det jag skulle säga utan detta: när jag öppnade tidningen och började bläddra insåg jag att på varenda sida så fanns det något som jag har skrivit upp på våran önskelista här. Nästan varje sida verkligen.
Jag vet inte om det är så att jag har väldigt bra smak eller om det är så att Sköna Hem verkligen har lyckats att indoktrinera mig.
Lite roligt var det.

Kommentarer
Postat av: anna

elaka storasyster tipsar om

http://www.theselby.com/

2010-05-11 @ 13:43:49
URL: http://polarme.rockless.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0