Till lapptoppen!

Har du tittat på bröllopet nu? Visst var det roligt?

För några dagar sen beslöt jag mig för att köpa en egen dator. En macbook! Såklart! Jag har en liten avbetalningsplan och hoppas på att det ska funka.
Jag trivdes så i Vegas med att ha en laptop i famnen! Och Joakim vill ju ha sin dator för sig själv! (även om jag kommer snylta på den när jag vill lyssna på musik med bra ljud)

SÅ! Nu har jag bestämt mig och det känns så rätt!

Idag drar Viggen, mamma, Anna och jag mot mormor med första stopp hos Vivi! = min semester börjar om 1 timme! ÅÅÅÅÅÅH vad skönt! Då ska det packas och sen åker vi iväg. Mysmysmys!
Får se om jag hinner skriva nåt mer idag. Annars hörs vi nog inte på två veckor!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0