Imorgon

Vid denna tid imorgon (klockan är nu 20 över 8) sitter vi på Arlanda och väntar på att få gå ombord på planet som tar oss till New York och sen vidare till Las Vegas. Det känns overkligt på något sätt.
Imorgon kan jag äntligen sluta stressa över allt inför Vegas.

På dagens agenda står detta:
Jobba
Gå hem
Piffa klart klänningen
Packaaaa
Gosa jättejättemycket med Viggen
Helst vila lite
Mamma ska klippa mig
Hämta ut mediciner i centrum
Diska
Äta mat kanske
Kanske fika hos Jockes föräldrar
Planera klädsel för imorn
Var det något mer? Säkerligen

Igår stressade Joakim och jag iväg till Kista galleria för att köpa grejs. Dels lite kläder till mig och dels bröllopskläder till mistern.
Det gick ganska bra för oss båda.
Jag var dock ett nervvrak då jag innan vi åkte märkt att alla våra gemensamma pengar nästan är slut. Jag kan bli så stressad gällande pengar. Så jag var kanske inte det roligaste sällskapet men jag gjorde verkligen mitt bästa.

Sen åkte vi till Nettan o Micke för att fråga om vi fick låna resväskor plus ipodladdare. Och det fick vi! Hurra!!! Och på köpet fick vi låna Nettans dator och en handbagagebag. Så himla bra! 

Sen åkte vi hem. Vi hade inte hunnit äta nåt så det blev mackmiddag klockan 11. Men först blev det glitterstrykning. 

PUUUUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0