Vardag

Jag skäms fortfarande över hur dålig jag varit på att uppdatera denna sommar. Men faktum är att jag inte haft tid. Jo okej, jag har haft tid sen den 19 juli men då ville jag ju skriva om festen och det var inget jag kunde hafsa ihop! Där krävdes lite engagemang! Men nu hoppas jag att jag är igång. För jag saknar att skriva här.
En plan jag har är att få ihop ett vackert inlägg dedikerat till gåvorna vi fick men det kommer när det kommer. För hoppningsvis snart!

Nu är det i alla fall vardag igen... Känns inte alls lika roligt som innan sommaren då jag hade så mycket att se fram emot. Visst, det är skönare nu att slippa all stress, men vad har jag nu att se fram emot?
Jajaja jag har ju en del saker på tapeten (hoppas jag inte använde det uttrycket fel nu, är såå dålig på uttryck) men inget som är lika extravagant som bröllop och resa till andra sidan världen.
Fast jag har EN riktigt rolig sak. Joakim och jag ska skaffa en vän till Viggen. En booty Bass. Här kan ni titta på henne.
Och sen kommer det ske en del andra förändringar här under hösten så vi får se hur det blir.
Men idag känns vardagen så fruktansvärt trist! Så trist och omotiverande. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0