måndag

Imorse när jag gick till jobbet (som jag bara kommer göra i två veckor till) kände jag lukten av höst. Det gav mig en stor klump i magen och fick mig att känna mig sorgsen. Hösten får inte komma än.
Det är första gången jag inte tycker det känns mysigt att hösten snart kommer. Jag vill att det ska fortsätta att vara grönt och sommar för alltid. Jag har börjat bli en sån där typisk svensk.
Beror förmodligen på att vintern varade för alltid senast. Den tog ju aldrig slut. Kan inte sommaren göra samma sak mot oss nu?
Min längtan till att flytta har även börjat utöka sig till att flytta utomlands. Till ett varmt land. Helst av allt franska rivieran.
Annars tänker jag ganska mycket på lägenheten på Vanadisvägen som vi har nästa tjing på. Skulle vara helt fantastiskt att få prova på att bo i stan.
Vill ju göra om hemma igen... Eller helst av allt ha nån ny stans att göra i ordning. Önskar mig så mycket ett stort kök!
Ibland önskar man att man var rik som ett troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0