1 vecka kvar

Jag har ju sagt upp mig. Om en vecka jobbar jag min sista dag om inget annat händer.
Kommer jag bli arbetslös? Ja det återstår att se, men imorn ska jag faktiskt på en intervju. Hoppas dock mer på ett annat jobb jag sökte. Men sån tur lär jag ju inte ha.
 
Känns i alla fall spännande att göra nåt nytt. Önskar ju helst av allt att jag kunde få bli lyxhustru och inte jobba alls och få världens finaste hus eller lägenhet.
Herre jisses vad jag önskar att Joakim och jag får lägenheten på Vanadisvägen. Sitter just nu och kollar på lägenhetsbyte.se och försöker hitta något, och det finns ju saker jag vill ha men ingen vill flytta till väsby.
Vi har väl iochförsig inte råd att flytta nu i vilket fall som helst. Men drömma har vi råd med.

Inatt var katterna betydligt lugnare och jag fick sova ut.

Titta vilken tjusig bild jag hade sparat på jobbdatorn!
Källa: som vanligt vet jag ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0