uppdatering.

Inte så jättemycket har hänt sen sist. Inatt drömde jag att Jocke och jag gick runt i ringbutiker och frågade om hjälp. Ett butiksbiträde tyckte att det bästa, om man ville ha en nätt ring, var ringarna i bakelit, fast egentligen var det nog bakelitbestick vilket var ytterst förvirrande. Kanske vill jag
Och i lördags var jag på samlarmässa i Märsta där jag kollade efter gamla ringar. Men det var bara en dam som hade fina ringar och hon hade vitt guld-ringar med olika sorters diamanter. Och det var väl billigt men ändå lite för dyrt för våran budget. Så det blir nog ringarna från Smycka ändå.
Och idag ska vi fixa våra pass, har skamligt nog inte fixat det ännu. Men idag så!
Igår åt Jocke och jag middag hos The Brinks och då vart det lite bröllopsfestplanering. Det nästa som ska göras är att skicka inbjudningarna, och dom håller jag på med för fullt. Måste köpa lite mer papper bara och det ska jag också göra idag. Och köpa ett limstift. Och kuvert och frimärken.
Har jag nämnt Viggen i denna blogg? Nej jag tror inte det! Den 13 Maj blir vi kattföräldrar och jag längtar ihjäl mig. Jag är så glad! Overkligt.













Och flygkaoset gjorde ju min stackars flygrädda karl alldeles nojig. Kommer vi iväg till Las Vegas?
Jag måste säga att jag tycker detta varit fascinerande, tycker självklart det är synd om alla som hamnat i knipa pga detta, men alltså själva grejen. Att ett vulkanutbrott kunde påverka våran moderna livsstil så mycket.
Jaja... See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0