Update

Nu börjar saker falla på plats. Jag har skickat inbjudningarna till festen. Det kändes väldigt ålderdomligt att posta brev, och så många brev som jag skickade har jag aldrig skickat.

Både Joakim och jag har pass så att vi kan resa till Amerika. Jag fixade ett nytt men det behövde inte Joakim. Han får bara stå i en annan kö när vi checkar in eftersom att han inte har tumavtryck i sitt pass.

Och som sagt så väntar vi på vårat marrige license och det borde vi hinna få innan vi åker. Hoppas att det kommer i mitten av maj, för vi skickade det i fredags och skatteverket-tanten sa att det kunde ta 2-3veckor, och då borde det senast vara fredag den 21 maj och då har vi 1 och en halv vecka till godo. Svettigt.

Och i dagarna ska vi fixa våran intresseanmälan för resa till USA. Sen borde det mesta vara fixat inför resan.
Förutom ringarna då. Men Smycka sa att det tar ca 1 vecka att få sin ring så det hinner vi.

Jag tror även att jag lagt upp det vesäntliga (hur sjuttsicken stavas det?) här på sidan. Kommer vi på fler saker vi önskar oss så kommer det såklart upp. Matplaner har inte hunnit diskuteras riktigt, men det får ni ju hemskt gärna säga till om när ni svarar om ni kan komma. Ja alltså ifall du är vegitarian, vegan, allergisk eller något annat viktigt man bör säga om mat.
Så nu känns det som om denna blogg kanske mer kommer vara som en blogg ska vara. Lite vardagliga saker bara. Och såklart om nåt nytt händer på bröllopsfronten berättar jag självfallet det här.

Det verkar som det blir spikat nu att vi hämtar Viggen fredag den 14 nu. För jag verkar inte kunna få ledigt på fredagen, annars hade han flyttat in redan på torsdagen, vilket hade varit väldigt mysigt för då hade vi fått inviga vårat liv tillsammans med en långhelg. Men.. man kan inte få allt.
Däremot börjar vattenmelonsäsongen snart snart snart! Äter årets första jobbmelon nu. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0