Tankar

Jag har suttit och tänkt lite grann på reglerna... Och egentligen handlar väl det om att vi inte vill ha det klyschigt! Alltså om du lyckas fixa en möhippa eller svensexa som inte är som en typisk sådan så känner jag spontant att vi kanske kan gå med på det. Förstår du hur jag menar?
Och om du kommer på en asabra lek till festen, så let´s do it, bara det inte är nåt klyshigt eller jobbigt.
Okej?
Var kreativ och kom på något som vi skulle uppskatta! Använd din hjärna istället för att läsa i en bok om hur man ska göra!
Oj, vad seriöst detta inlägg kändes. Kanske var det på plats?

Igår gjorde jag nästan klart alla inbjudningar. Kunde göra det då jag köpte lim och papper igår. Dessutom var vi på polisstationen och skulle fixa våra pass. Det visade sig att Jocke inte behövde fixa ett nytt pass. Men jag gjorde det, eftersom jag bytt efternamn sen förra sommaren, då jag använde mitt pass sist. 
Så dagen kändes ganska effektiv igår.
Jag sydde även en goskudde till Viggen igår som blev riktigt fin, måste jag säga! 

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0