Skatteverket alltså..

.. eller är det kanske jag som är slarvig? Ja kanske. Men dom på skatteverket är så sjukt otrevliga så det är dom som är dumma. Anledningen till min frustration är denna: Vi fick hindersprövningspapprena och godkändes. När jag häromdagen ringde och frågade om man kunde få dom papprena på engelska så lät puckot i telefon som ett frågetecken. Hon fattade inte alls vad jag menade. Tillslut fick hon fram att det vi behövde göra var att skicka in ansökan om äktenskapscertifikat (marrige license), den kan man få på engelska. Och skatteverket är ju inte direkt snabba! Nu ska jag sitta på nålar i tre veckor och vänta på att få hem de papprena. Ska skicka iväg dom idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0