Önskningar från Iittala








Om du vill köpa något från Iittala till oss så kan det inte bli så mycket fel. Här är några av sakerna som vore trevligast att få.
1: Maribowl i vilka färger som helst. Jag har dock redan Sweet pink och Sand.
2: Kivi i vilka färger som helst, vore dock roligast med röda/rosa/lila/orange. Jag har rätt många i grönt och blått.
3: Aino Aalto-glasen samlar vi på och har några i olika färger, så där spelar det inte heller någon roll vilka färger. Jag gillar att mixa.
4: Essence-glasen har vi inga ännu, men dom är så fina så vi säger inte nej till såna.
5: Taika, och då är det endast i färgen som jag visar på bilden.
6: Aino Aalto igen, kannan denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0