Justja...

...jag kom på att det kanske kan vara en bra idé att meddela The Brinks om ni tänkt köpa nåt till oss och i så fall vad. Berätta vad du tänkt så skriver dom ner det och på så sätt blir det inte 10 likadana taklampor för då dom kan säga "ajabaja, den har redan mormor köpt. Nu får du hitta på något annat".

Iittalas Kivi-ljusstakar och skålen Maribowl, dom sakerna gör absolut ingenting om vi får måååånga av. Dom ska man nästa ha jättemånga av för att dom ska få komma till sin fulla rätt. 

Få tag i Joakims föräldrars mailadress genom att skriva en rad här eller maila mig (min adress finns till vänster längst upp i grön text) så får ni den av mig, eller så ringer du dom. Deras telefonnummer står ju i inbjudan.
Och ifall/när du mailar mig/The Brinks, skriv nåt vettigt i subjectfältet, så att vi vågar öppna mailet.
Och kom ihåg att meddela dom om du kommer eller ej och hur du önskar avsluta kvällen (alltså om du vill stanna kvar natten eller åka hem framåt kvällen).
Det räcker alltså INTE om du sagt till mig eller Joakim att du kommer, här krävs planering ifall det skulle visa sig att alla vill sova över. 

Och var inte rädda för att ringa The Brinks, var i alla fall inte rädd för Nettan. Micke är det helt okej om du är lite rädd för. Mickes nummer är det som slutar på 258 och Nettans det som slutar på 858. 

Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0