Intresseanmälan

Igårkväll tänkte jag vara duktig och göra våran anmälan för inresa till USA.  
Det slutade med att jag nollställde det jag hade fyllt i. För det sista som skulle kryssas i var att en tredje person skulle läsa igenom eller få uppläst allt det jag skrivit och intyga att allt jag skrivit var sant. Då drabbades Annika av en inre kris. Ljuga för datorn, nej det går inte. (jag verkar ha drabbats av tillfällig demens, då jag glömmer bort ord och citat. JAG? Glömma bort citat?? Ord tappar jag jämt och ständigt, men CITAT? Hade tänkt citera Karl Bertil men jag kommer inte på hur citatet går) Alltså typ: Nej här ska rakryggat yppa sanningen (????). Ja... Efersom Joakim låg o sov så kunde mitt samvete inte fullfölja intresseanmälan.
Jag kunde inte  inte heller få ut min frustration över mitt mesiga samvete då Facebook totalstrejkade.

Jag var tvungen att Gåggla Karl Bertil och hittade hela sagan. Här kommer det korrekta citatet: " Under bråkdelen av en sekund genomgick Karl-Bertil en inre kris. Ljuga för mor på julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Ja!"
Jag kom ju ihåg nästan rätt. Men det är inte okej. Här ska kommas ihåg korrekt.



Nu verkar folk börja få inbjudningarna. Blev an nån anledning lite nervös...

Puss

Kommentarer
Postat av: therese

jag har fått min inbjudan!

men jag kommer inte tacka ja här på bloggen. för det fick man ju inte. jag gör som du säger annika! hahaha!

2010-04-30 @ 13:31:21
Postat av: Annika

Bra Tess! Du är duktig du!

Vill du ha mailadress eller ringer du?

2010-04-30 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0