inspirerande

Jag älskar denna blogg! Den är så trevlig och får mig att vilja pyssla för brinnande livet! Design Sponge heter den och den innehåller bilder på fina hem och diverse pysseltips! Idag blev jag supersugen på att göra dom fina upphängningsgrejerna av grenar eller av små trädstammar.
Vi, Joakim och jag alltså, ska åka till landet på fredag med nattbuss efter att vi har varit på Kittenville. Då kanske jag känner för att vara så pysslig och göra hängarna. (Inte för att jag vet vart jag skulle ha dom, dom passar ju inte hemma hos mig, men kanske på landet?)

Jag tycker att du ska kika in på sidan. Kanske inspirerar den dig också, eller gör så du kommer på den optimala lösningen på heminredningsproblemet du har.

Förresten så tycker jag att du borde gå på Kittenville också. Det är så trevligt! Trevligare än du anar faktiskt. 

Och detta är adressen till Design Sponge: http://www.designspongeonline.com/

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0