Förlovningen.

Jag valde att sätta förlovningen under situationstecken när jag gjorde den kategorien. Här kommer anledningarna till det.
1: Vi har sagt länge att vi ska vara tillsammans alltid (jag vet att det låter klyschigt och att man inte ska/kan säga så för man vet aldrig vad som händer, men vi har i alla fall sagt så) Och när vi,  den 24 november 2006, tatuerade in våra stjärnor på vänster arm såg vi det som en typ av förlovning.
2: Vi insåg inte att vi var förlovade förräns några dagar efter jag hade frågat Jocke om han ville gifta sig med mig när vi åker till Las Vegas denna sommar. Jag frågade honom dessutom, romantiskt nog, i toaletten (inte i toaletten, men i det rummet) när vi borstade tänderna för att lägga oss, och Jocke sa "jaa-a", sen var det inte mer med det.
och 3: Vi vet inte riktigt när detta var, mer än att det var kväll och höst. Oktober gissar vi på.

Alltså, ja, rent tekniskt sett så är vi ju förlovade, men jag vet inte om det skulle räknas som en förlovning. Eller vrider jag detta fel nu? Det var kanske en förlovning, men inget riktigt frieri räknas det väl ändå inte som?
Anne, jag hoppas du kan ge ett bra svar på detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0