Bröllopsblogg?!?

Idag är det tisdag och jag har alltså startat en blogg om mitt & Joakims bröllop. Det är min kollega Anne som tipsat mig om detta, hon kan allt om bröllop. Jag kan inget. Jag vet bara att jag vill gifta mig med Joakim.
Detta ska alltså ske i Las Vegas i början av juni detta år, förmodligen tisdag den 8 juni.
Jag ska försöka att göra denna blogg lite snitsig med historien om hur vi träffades, "förlovningen" och annat piffigt som ska stå med i en blogg som denna.
Bloggen är alltså främst till för dig som ska komma på våran bröllopsfest den 17 juni på Håtö, men om du inte ska komma men vill läsa om detta ändå så får du hemskt gärna göra det!
// The Bride Annika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. kan allt och är inte gift. Låter inge vidare.. Men vi ska nog få till den här bloggen ska du se!

2010-04-06 @ 19:35:53
URL: http://annewerner.blogg.se/
Postat av: annika

vad skulle jag göra utan dig? haha

2010-04-07 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0