Allt möjligt vi önskar oss



*En sodaStream vore inte helt dumt att ha.

Och vi vill inte ha nåt fult plastigt. Vänta lite, där bör jag skriva JAG. JAG vill inte ha nåt fult, och nu ska jag förklara varför så du inte tycker att jag är en fruktansvärt hemsk människa, men såhär är det med mig: Hushållssaker har en tendens att vara väldigt fula och i ärlighetens namn så är jag mycket petig gällande vad jag vill ha framme i vårt kök, och om nåt är fult så är chansen väldigt stor att det inte blir använt, och därför är det mest ekonomiska ifall det som kommer in i mitt kök (eller hem för övrigt) är snyggt! Fråga mig om vad jag tycker är snyggt eller fult om du blir osäker.(Obs, vitt plast=fult OFTAST) Detta låter kanske helt hemskt, men jag kände att jag måste vara ärlig. <3

*En trevlig pedalhink i retro stil, gärna i svart, rött eller vitt.

*Bra stekpannor.

*En tjusig träskärbräda


*Produkter i denna tjusiga Rosti-serie är aldrig fel. Dock så har vi redan just denna som bilden visar plus en större i orange. Annars är det i rött och svart vi vill ha.



*Denna matta vore en dröm och märket heter Mairo, men jag vet inte vart man hittar denna om man vill handla i butik. Mairo hade även andra fina produkter. Jag hittade den på sidan frapp.se

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0